26 Nisan 2009 Pazar

ANLAR


Eger yeniden baslayabilseydim hayata,
Ikincisinde daha cok hata yapardim.
Kusursuz olmaya calismaz, sirt üstü yatardim.
Neseli olurdum ilkinde olmadigim kadar,
Cok az seyi ciddiyetle yapardim.
Elbette mutlu anlarim oldu ama,
Yeniden baslayabilseydim eger,
Yalniz mutlu anlarim olurdu.
Farkinda misiniz bilmem, yasam budur zaten,
Anlar sadece anlar. Siz de ani yasayin.
Eger yeniden baslayabilseydim,
Ilkbaharda ayakkabilarimi firlartir atardim,
Ve sonbahar bitene kadar yürürdüm ciplak ayaklarla,
Bilinmeyen yollar kesfeder, günesin tadina varir, cocuklarla oynardim.
Bir sansim daha olsaydi eger ama iste 85´imdeyim,
Ve biliyorum, ölüyorum.
Jorge Luis Borges
Kaynak: "Basari ve mutluluk icin Hayata Gülümse"- Sitki Aslanhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Dergisi

About This Blog

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP